Jongen krijgt acute pijn in zijn maag na het eten van een hamburger – In het ziekenhuis ontdekken ze het ondenkbare!

Het was een doodgewone namiddag bij de familie Fiore thuis. Het was een warme lente dag, dus ze besloten om te gaan barbecuen, en een paar hamburgers te eten.

Maar deze ooh zo mooie dag zou al snel in een ware nachtmerrie veranderen.

Het ergste van het hele verhaal is dat hun jongste zoon, Anthony hier het meest het dupe van is geworden – Door een incident die vaker voorkomt dan je misschien zou denken.

Anthony was net van plan een hap te nemen van zijn heerlijke hamburger, toen hij opeens wat voelde kietelen in zijn keel. Nog geen paar seconde later ervoer hij onverdraaglijke pijn – Hij vertelde zijn ouders dat het net voelde alsof er een mes vastzat in zijn buik.

Zijn ouders haastten zich naar de EHBO toe. De pijn werd namelijk alleen maar erger en erger.

In het ziekenhuis besloten de doktoren meteen een CT scan uit te voeren. Het was pas toen, dat ze ontdekte waardoor Anthony zoveel pijn leed. Er zat een klein metaal draadje van in de keel van Anthony. De doktoren hadden het idee dat het draadje afkomstig was van een metalen borstel waarmee je de barbecue schoonmaakt.

Anthony ging meteen onder het mes, en het scherpe metalen draadje werd verwijderd. Toen ze het draadje onderzochten, bleek het inderdaad afkomstig te zijn van de metalen borstel van de barbecue.

Wil je dit artikel verder lezen en de video zien? Klik dan op volgende pagina!

Advertentie

Wat vind jij? Reageer hieronder